3 juli 2014

Satans j*vla maskin

Vad drygt det är när tvättmaskinhelvetet ta längre tid än normalt. Jag tvättade madrassöverdraget på 60 grader och la in det 19.30 i maskinen och den blev klar typ 23.20. Vilken j*vla tid det tog och nu måste man ju vänta tills den har torkat någorlunda eftersom om den är våt, kan det börja mögla och det vill jag inte. Så hoppas att det torkar snabbt nu så man får gå och sova.

2 katter av 3 är inne ikväll, Nala kommer väl imorgon bitti hoppas jag, får gå ut en gång till och kolla om hon står utanför dörren och vill in. Nala hade mask igen så jag skulle behöva ge henne en andra halva nu idag men tydligen vill hon inte komma hem så jag får väl ge henne den imorron och sen sista tabletten på fredagen.

Just nu och två veckor fram har jag semester, shooohoo och jag ska jobba på tobo förskola v.30-31 och det ska bli kul igen. Längtar tills jag får jobba igen faktiskt för jag trivdes rätt bra på Tobo förskola.

Imorgon (läs idag, över 12), fredag och lördag är det POWER MEET i Västerås, jag hoppas att vi kan åka. Vill verkligen ha langos, kolla bilar, och gå omkring och titta om det finns något att köpa på marknadsstånden. I LOVE PM...
Bild: lånad av google.com

Åh jag har hittat en ny mensskydd som är otroligt bra. "trumvirvel" MENSKOPPEN, så underbar är den. Skön och den kan återanvändas i flera år mellan 2- 10 år så man spar väldigt mycket pengar. Man kanske köper bindor/tamponger för kanske 2500/år och den här koppen räcker i 10 år och den kostar typ 300 spänn. Så guuud vad man tjänar in pengar. Så jag rekommenderar denna till alla kvinnor, iaf att prova. För sen är du nog fast.
Du som inte kan använda den är
* Du är rädd för att använda mensskydd som förs in i slidan.
* Du gillar inte att se blod i flytande form
* Om du har precis fött barn (vänta tills din barnmorska säger att det är okej att använda en sån)
* Om du har TSS-syndrom.
Om du inte har några såna här tecken så rekommenderar jag MENSKOPPEN.
När jag hade haft i den andra gången på en dag så var jag helt fast i den. Ni kan läsa mer om menskoppen på menskoppen. Ok den var lite bökig första gången när man skulle sätta in den och hur man skulle göra men det fungerade till slut. Var lite rädd när jag skulle ta ut den oxå men det fungerade oxå efter ett tag.

Nä nu ska jag kolla vidare på tv och se om mitt madrassöverdrag är färdig att sätta på.

Inga kommentarer: