17 juni 2014

Nyklippt

Bild: tagen från min iphone 5s
Nyklippt!! Shohoo vad skönt det känns. Hoppas att söt blir nöjd med min frisyr, fast han är ju inte tillsammans med min frisyr men lite snygg måste man väl vara inför sin partner. Eller vad tycker ni?
Eller snygg och snygg. ;)
Imorn ska man till en arbetsintervju i Knivsta som personlig assistent får se hur det går och hur det är.
Haha jag kollar på en kultfilm  "Fucking Åmål" alltså deras dialekt är ju bara så bra och hela filmen är rätt kul faktiskt. Slutet är ju så himla bra när dom kommer ut från toaletten och ja ni vet säkert vad dom säger. ;)

Förresten har jag en youtubeskanal som ni kan ju kika in på den om ni vill. Jag vloggar. Här är den andra videon jag har gjort.

Nu ska jag kolla färdigt på filmen. Vi hörs..
kram kram

Inga kommentarer: