8 augusti 2023

Det går inge bra numera....

 Jag vill bara skriva av mig nu. Allt känns så meningslöst och man är värdelös. Söker jobb men får bara till svar att tack för din medverkan men har gått vidare med andra sökande. Sen detta i Hallstahammar, känns oxå så tråkigt. Nu när man närmar sig LAS så får man inge jobb. Så detta med jobb får jag ge upp hoppet på. Jag kommer aldrig få nått stabilt jobb antar jag. Ja jag vet att man ska plugga för att få ett jobb men jag kan inte plugga, har inge plugg huvud. Hatar att plugga. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att må bättre.
Och detta med barnen oxå, bråkar hela tiden när dom är tillsammans. Kan räkna på 2 händer hur många timmar dom är sams på 1 vecka. Det tar oxå kål på mig. Att behöva säga till dom 75.000 gånger under en dag. 

Jag undrar hur länge man orkar leva med detta.. Känner mig värdelös för allt jag gör... :( Tips på hur man känner sig glad igen och att livet är det bästa som finns.

En sak till jag har börjat få nå slags obehag i bröstet. Tungt att andas typ 24/7 förutom när jag sover så klart. Men jag sökte för det förra veckan tror jag men dom kunde inte hitta nått. Dom gjorde ett EKG men det såg bra ut så inget fel på hjärtat. 

Nu ska jag göra nått annat.. Bye bye!!!!

Inga kommentarer: