4 maj 2021

Varför?

 Jag måste bara skriva av mig. Varför har du gjort så här för? Vi har varit vänner sedan barndomen, har gjort mycket kul tillsammans och det var DU som ville att vi kunde flytta hit så vi kunde umgås. Vi skulle göra mycket och våra små barn skulle leka och ha kul. Men sen igår så vänder du ryggen mot mig och jag har inte gjort nånting mot dig. Jag frågade bara hur du mår och dina barn mår. Du skrev att vi inte klickade vadå inte klickade? Du har du f*n ljugit i typ 30 år. Förlåt om jag bryr mig men en sak ska du veta, från och med nu så skiter jag i dig och hur det går för din lilla. Det är DIN förlust. Bara man är omtänksam så ska man förlora en vän som man har haft hela livet. 

Jag vet vart din postlåda bor. Och en till sak, jag undrar när du bestämde dig att säga tack och hej då till mig.. Jag vet att du inte har svarat på mina meddelande men det har ju vart typ 1,5 år så har du gått bakom min rygg och ignorerat mig sen dess då är det lågt av dig att inte säga det på en gång. Jävligt lågt kan jag säga. Det är många frågor pga detta, jag kunde knappt sova i natt. Jag ville bara glömma det men tankarna for omkring. 

Nä nog snackat om detta. Lycka till i ditt fega liv. Du vet vem du är.!!!

Inga kommentarer: