21 augusti 2023

Lever för barnen

Jag måste bara skriva av mig här igen. Just nu känner man sig så värdelös att man vill inte leva men jag måste leva för barnen skull. För det är så själviskt att ta sitt liv.
Jag är trött på att höra av mig till alla s.k. vänner att man kan träffas. Jag får svar att dom hör av sig men dom gör ju aldrig det. Sen får man bara nej på jobb man söker. Vad är det för fel på mig, vill veta?! Man måste tydligen plugga nu, fast en del byter ju jobb som man byter trosor ju även om dom inte har nån utbildning. Varför är det så? Samhället är ju som ett svart moln bara. Man måste ha kontakter för att få ett jobb men vi som inte har några då hur gör man då?? 

Vet inte vad jag ville med detta inlägg förutom att få ur mig lite ilska och frustration. Då jag inte kan prata med någon eller vill prata med någon om detta då får bloggen höra mitt gnäll istället.

Vi ses igen bloggen....

Inga kommentarer: