11 december 2015

2 veckor kvar till julafton


Prick två veckor faktiskt. Vad tiden går fort och snart är min älskade son 7 månader. 22 dec blir han 7 månader. Säger som förra inlägget stoppa tiden. Jag tänkte inte göra nått långt inlägg eftersom jag är så trött och tänkte sova snart så man får sova några timmar tills Anton vaknar som han gör typ vid
8- halv 9.

Dagens göra var att julstädade och satte upp julgardin/tvätta fönster i sovrummet alltså bara ena fönstret för jag hann inte det sist eftersom det blev försent och Anton skulle sova. Men nu är alla gardiner och fönster tvättade, så skönt. Juldukarna i sovrummet är på, jag får ta vardagsrummet imorgon tänkte jag. Det är nog ingen idé att ha en julgran i år eftersom vi är inte hemma. Ska ju vara hos mamma och pappa över jul .Ska bli skönt att vara där. Antons första jul. Får ta med hans bok och skriva på dagen annars glömmer man väl för det står en rubrik "min första jul". Det är ju kul att ha sen när man är stor och jag undrar vart f*n är min bok som mamma skrev i. Vette sjutton var den är faktiskt. Den har bara kommit bort men nånstans finns den ju.

Det skulle ju inte bli långt haha äh skitsamma jag har iaf uppdaterat lite.

Sovdax nu. Hörs nån dag framöver.

Kram och god natt

Inga kommentarer: