6 oktober 2015

Öppna förskolan och lite av varje

Oj detta var längesen jag skrev i denna blogg. Men tiden går bara fortare och fortare snart är Anton i förskoleklassålder =)
Men idag har vi varit på Öppna förskolan i Tierp sjungit och dansat lite. Var väldigt trevligt. Förra tisdagen så gjorde vi hand och fotavtryck i gips. Blev sååå gulligt, titta på denna bild här nedanför. =)


Men senaste BVC besöket så var det på hans 4 månaders dagen. Då vägde han 7845 g och 68 cm lång. Han är lååång han. =) Så vi får väl se om en sisodär 3 veckor om han är över 8000 g och 70 cm lång det är han säkert. Då får han spruta oxå och då måste jag ju komma ihåg att ta med mig kortet så dom får fylla i. Undrar om det är två st eller om det är en bara. Det visar sig.

Nä nu tänkte jag rensa kattlådan medans det är reklam för tv programmet "ett jobb för berg".
Men jag tänkte uppdatera här lite oftare om jag har tid och har lust. Men men god natt bloggen. =) Så hörs vi senare.

KRAM

Inga kommentarer: