29 april 2015

3 års förlovning

Bild: tagen från min iphone 5s

Grattis till oss till 3 års förlovning idag. Och naturligtvis så jobbar han över idag till kl 19.00 men han kommer väl hem cirka om en timme eller nått. Så inge mys på hela dagen eller jo kanske ikväll blir det mys framför tv med nånting gott, kanske glass eller nått.  Jag fick ju så fina blommor igår som står på soffbordet just nu.

Ikväll är det Sveriges yngsta mästerkock oxå så det får man ju inte missa. Dom är ju såå duktiga. Önskar att vi får en sånt IQ barn men oss som föräldrar så tror jag inte det, haha. Men snart får vi träffa våran lilla skruttis, bara 3½ vecka kvar om inte hen vill komma ut tidigare. Hoppas hen vill det så jag slipper vänta så länge. Men du är färdigbakad om två veckor så då kan du ju komma tycker jag. Men den kanske trivs därinne med gratis mat och boende men mamma tycker inte lika som du vett du. Du blir vräkt inom kort. =) Pappa och mamma längtar ju efter dig, likaså din blivande mormor/morfar/farfar/farmor/faster/morbröderna. Vill se vem du blir, om det blir en Saga eller en Anton. Jag hoppas på Saga men spelar inge roll vad du bli huvudsaken du är frisk.
Imorn blir det barnmorskan igen nu blir det varje torsdag tills du är ute. Då får jag göra en ctgkurva, ska bli spännande. Men inge kul att komma till Uppsala imorn då det är valborgsmässoafton imorn. Urk. Kommer ju vara full rulle där. Men jag hoppas att det är bara bra med lill*n imorn. Får lyssna på ditt hjärta och kolla mitt blodsocker och träffa diabetesläkare. Hoppas att jag får träffa min barnmorska imorn. Anne är jättebra tycker jag och vill träffa henne nu för det var längesen sist. Var nog kanske 2-3 månader sedan. För dom har sagt att dom kör varannan vecka. Men morr säger jag då. Men men hoppas som sagt att hon är där istället, tycker hon är bättre än Ulla.

Idag har det regnat mest hela eftermiddagen typ. usch vad tråkigt väder det har varit idag tänkte ju ta en promenad men det hanns inte med eftersom då kom regnet. Hoppas inte att det är så här imorn när vi ska grilla imorgonkväll för då är det ju VALBORG. Händer väl inget speciellt men vi ska fira härhemma iaf med svärföräldrarna och kanske Brittis och Uffe. Men här blir det alkoholfria drinkar/viner/cider medans tobbe tar nog en och en annan öl/drink.

Nu ska jag kolla mitt blodsocker, vi hörs.

KRAM

Inga kommentarer: