21 april 2015

1 år sedan

Idag precis så är det 1 år sedan du tog ditt sista andetag. Önskar att du levde fortfarande kära Faster, Mormor och farfar var gamla men du var ung för att dö då.
Kommer ihåg den dagen som om det var igår. När Gunnar ringde och sa att nu har hon somnat in. Jag var hos mamma och pappa då så det var tur, för det var påsk då oxå. Så hon dog på annandag påsk. Bättre påsk kan man ju ha men men, du slapp lida iaf. Jävla läkare som inte kunde kolla upp riktigt ordentligt var det var som gjorde ont i magen på henne. Men cancern var för stor då den upptäcktes men du gick iaf på cellgifter och skulle eventuellt opereras men du blev bara sämre och sämre och kunde inte opereras så därför blev du flyttad till pallitativa avdelningen och där låg du inte så länge tills du somnade in. Men jag hann besöka dig dagen efter vi hade varit på Joe Labero jag och söt. Berättade det för dig och du blev glad.

Nog om tråkigheter nu till lite roligare, var på TUL idag igen och den låg just nu på 2891 g och jag är i vecka 36 (35+2) och hade +13 %.
Ska dit om två veckor igen får se vad den ligger på då. Hoppas den inte ökar allt för mycket.

Men åhhh denna jävla bil, nu har han fått punktering oxå. Han ska f*n ha cykel. Han får inte ha bilen nå mera. :P

Äh nu ska jag snart äta. Hörs nån annan gång.

*KRAM*

Inga kommentarer: