20 mars 2015

Busan blir skåning

Imorgon kommer dom och hämtar Busan. Kommer bli en blandad känsla. Kommer sakna henne så jävligt mycket men samtidigt kan vi inte ha 4 st katter och väljer därför vår bebis istället för katten. Så Busan blir en skåning på söndag. Om jag tänker så så är det inte så svårt att lämna bort Busan men självklart jag kommer ju sakna henne så ofantligt mycket. Dock inte när man ska äta frukost för då är hon på och klättrar på en som man blir tokig på henne =). Men hon är mysig och go i sig. Kommer nog att ha kontakt med ägaren så det blir nog bra. Känns som en bra ny ägare till Busan. Jag visste ju redan när hon var nyfödd att det skulle bli svårt att lämna henne.

Idag är jag i vecka 31 (30+5) så om senast 9 veckor så kommer hen. Känns overkligt men så underbart. Igår var jag på föräldrakurs 1 av 3 gånger. Pratade om förlossningen och tittade på en film. Det var rätt bra kurs tycker jag. Nästa gång blir det att prata om lite av bedövning och lite hur det ska bli att bli föräldrar och föräldraskap. Det ska bli intressant. Vi var nog 8 st, varav två var "singlar"
det var jag och en som heter Towe. Det var rätt kul att vi är beräknade på samma datum.

Nu blir det att kolla på lets dance får se vem som åker ut denna gång då.

*KRAM*

Inga kommentarer: