3 februari 2015

Det räcker nu

Bild: tagen med min iphone 5s.

Snö i all ära men detta tar fan priset. Det har snöat i typ 4 dagar nu, inte mye i taget men det räcker. Har väl typ 3-4 dm eller nått. Så nu får det inte snöa nå mera men har hört att det ska vara sista dagen så jag hoppas på det.

Bild:tagen från min iphone 5s

Imorgon ska vi till fostermedicinska för att kolla hur det är med lill*ns bäckenben. Det var lite förstorat så hoppas det är bättre nu, sist var det 6 mm så vi får se om det är samma eller om det har gått ner till normalt. Just nu är jag i v.25 (24+2). Nästa fredag så är jag nere i tvåsiffrigt. Så då börjar jag att räkna ner. Sist jag var  hos barnmorskan så mätte hon sf-måttet och det låg på 25 cm och hjärtljuden låg på 150 slag/minut. Så varje gång nu så ska jag lyssna på hens hjärta. Det är mysigt.

Vi ska även till Ulltuna med Simba för återbesök. Men jag får ju pengar på torsdag så har inte mycket nu, så funderar på att avregistrera den tiden, så får vi boka ett nytt återbesök senare. Och jag vet inte riktigt vad det kommer att gå på heller. Hoppas inte på så mycket.
Vår lilla spillevink som även kallad för Busan fyllde 7 veckor igår. Och hon är överallt och ingenstans just nu. Så om 5 veckor flyttar hon till Skåne, stackars liten. :) blir långt att hälsa på henne. Men hon får det nog bra, för hon kommer till ett hem där hon får busa med två andra katter. Snövit och Sotis. Hon kommer nog att bli bortskämd där med skulle jag tro.

Nä nu ska jag kolla lite på tv, hörs sen.
Kram

Inga kommentarer: