8 januari 2015

Öronvärk är borta (hoppas jag)

Förkylningen är kvar men öronvärken är borta iaf men ibland knastrar det för mycket i örat så jag undrar om det är helt bra. När man sväljer så brukar det knastra i öronen, iallafall för mig. Jag hoppas innerligt att det är bättre. Det känns bättre och hör bättre gör jag oxå. Så peppar peppar. =)

Idag är det torsdag och jag håller på och tvättar lite kläder. Gosade nyss med lillen alltså inte bebisen utan kattungen. Hon somnade på mitt bröst, Var så gulligt, sen kom mamma Nala och la sig på mig. Vi får behålla henne i 9 veckor till ungefär. Oj då är jag i v.30 i min graviditet. Och då är det ju snart dax att föda. Jag är lite rädd för att föda men om alla andra kvinnor som har född så ska det väl oxå gå bra för mig. Kanske ska säga det till BM att jag är lite nervös inför förlossningen. Självklart vill jag föda vaginalt men om det blir nån komplikation så ja då får jag väl bli kejsarsnittad.
När man ser alla som har fött bebisar på en fb grupp så vill man ju bara att det ska vara en själv som ligger där med sin bebis. Längtar så men än får den INTE komma ut för då klarar den sig inte. Är bara i v.21 (20+4) just nu. Jag vet inte när en bebis kan klara sig utanför kroppen i vilken vecka som man räknar.

Ska försöka kolla lite på en unge i minuten nu.

*KRAM*

Inga kommentarer: