9 januari 2015

20 år med nyårskarameller

Ska jag se ikväll, går på 4:an kl 20.00. Hoppas det blir kul. Det brukar bli det med massa bloopers och sånt kul.

Idag har vi inte gjort så mycket mer än att handlat, tvättat och bytt en glödlampa i köket. Ja just ja jag har beställt lite grejer från jollyroom idag, som tex en boddy med Musse pigg, en dreggelscarf (?), napphållare, filtar och lite mera. Så jag vill gärna ha hem dom grejerna nuuuuu så jag får kolla på dom och bara längta tills det är dax att använda dom på lilla babyn. Tyckte att både boddysen och "skorna" var så gulliga så dom beställde jag direkt. ;) Blev lite mer än 1000 kr som vi ska betala senare. För när man handlade över 1000 kr så blev det fraktfritt.


Imorn är det andra filmen av nya beck och då sitter jag bänkad igen. Ska nog spela in den ändå oxå. Familjen heter den tror jag så hoppas att den är bra. Gunvald bli ju kär mamman där tror jag vad jag har sett på trailer.
Nu sak jag kolla lite på tv, vet ej vad än men vi får väl se. Ska snart äta för jag börjar bli hungrig. Tror det blev älgstek med potatis, mums.

Inga kommentarer: