25 november 2014

V14 (13+6)

Vad det går sakta, vill att det ska vara maj nu IAF den 23 ifall du kommer ut då. Men får väl räkna med 1 vecka efter. Man brukar ju gå över tiden med första barnet.
Imorgon ska jag på arbetsintervju och hoppas att dom inte frågar om barn. Dom har inte rätt till att fråga har jag hört.
Just nu har vi ätit te och smörgås, så nu är både jag och hen mätta. Kollar på deal och no deal nu och hoppas det går bättre för henne än vad det gjorde förra gången. Hon fick bara 200 kr. Efter detta ska jag gå och lägga mig för imorn ska jag jobba från 8.30 - 15.00 och sen hem och äta och duscha, iväg till Uppsala för intervjun sen.

Ja vad ska man skriva nu då. Jo inte lätt att vara jätte sugen på choklad och inte få äta det, speciellt några från Aladdin asken. Åh vad sugen jag är. AJ AJ AJ. Detta med cravings är ingen hit när man inte har det hemma.
Usch vad jag är förkyld. Vill bli av med den så fort som möjligt nu. Jobbigt att inte kunna sova ordentligt för att man inte kan andas så bra med näsan.
Nu ska jag plocka bort det vi har ätit från soffbordet.

Kram och nyp i stjärten. 😊

Inga kommentarer: