7 juni 2014

Ensam

Åh  varför ska jag vara ensam, jo för att söt jobbar jätte mycket nu. Nu kommer ju badsäsongen igång så då är han badvakt men även hjälpa till inom campingen.
Just nu vill jag bara ha massa med pengar och åka ner till Gekås och handla. Åh så roligt det skulle vara och bara åka iväg och handla massa nya saker men det blir ju inte så roligt efteråt då man har insett att man har gjort av med flera tusen kr. Men men det är nog värt det, eller beror på vad man ska handla förstås.
Men senare i år ska vi nog ner till Liseberg men får se om vi kan åka en sväng till Ullared på den resan oxå. Men det är inte säkert men man kan ju hoppas =).

Har egentligen ingenting att skriva idag men tänkte ändå uppdatera lite.
Dagen har väl varit sådär, har varit gossjuk men ingen att gosa med jo katterna men jag vill ha min kära älskling här ja Men han kommer hem imorn.
Varit till Tierp och köpt lite vin och cider. Köpt lite mat på Lidl då vi ska ha en grillkväll på måndag med jobbet.
En vecka kvar att jobba då, hoppas jag får ett nytt jobb eller att jag ska få stämpla men hoppas på ett nytt jobb ändå eftersom man tjänar mera pengar då. Och jag som fick restskatt detta år, urk på burk.

Sitter här med ett glas vitt och tittar på Natt på Museet 1 helt ensam. Funderar på om jag ska ta och gå in i duschen och duscha eller kanske bada men vi får se vad jag gör..
Nä nu ska jag ta och titta lite på tv.

*KRAM & LOVE*

Inga kommentarer: