13 januari 2015

Knut är det idag

Jag har inte dessvärre tagit bort julen än men den kommer försvinna denna vecka iaf. Men funderar på om jag ska köpa nya gardiner som man kan ha, för börjar tröttna på mina gamla. Då dröjer det några dagar till jag kan byta gardiner. Fast kan ju byta i köket iaf eller om jag ska köpa nya där med.
Vill ha ett par gardiner som kostar 400 spänn och måste ha 4:a st för det ligger i 2-pack, dom är nog bra för det är mörkläggningsgardiner och det är bra i sovrummet. 

Har inget speciellt att berätta idag heller. Men kul att uppdatera lite oftare nu än vad jag gjorde förut. Men när jag inte har nått att berätta så blir det bara svammel men det kanske inte gör nått =).
Blir iaf ett inlägg idag. 
Med min graviditet så går det framåt, tror jag kände den lilla häromdagen. Jag har tyvärr moderkakan i framvägg så sparkar kommer jag inte känna än. Men vill veta vem som gömmer sig därinne fast ändå inte. 
Bild: Från min iphone 5s
Idag kom mina saker från jollyroom så det var rena julafton tidigare idag. Så små kläder och så söööta skor. Man får passa på att köpa lite då och då till bebisen så inte man måste köpa allt på en gång då blir det dyrt den dagen. Så här är allt vi handlade. babysitter, babyfilt, små tofflor, snuttefilt med napphållare, två bodys, dregelgrej och en nalle.

Nu ska jag kolla om det finns några fina gardiner som man kan klicka hem.

KRAM

Inga kommentarer: