17 maj 2014

Lördag och kladdkaka

Bild: Tagen med min iphone 5s
Dagen har varit rätt okej faktiskt. Har kollat lite på tv/film. Vi såg föräldrafällan när vi åt den är ju så himla bra.
Nyss tog jag ut en kladdkaka med baileys i, jag undrar hur den smakar. Får smaka den senare ikväll, kanske tar ett glas vitt oxå men jag får se. Det blev ju ingen orginalbaileys heller så det blir ju en annan smak nu. Men hoppas det blir gott iaf.
Bild: Tagen från min iphone 5s

Förra fredagen va det inge kul, hade semester men den var så jobbig för faster begravdes (9/5). Så igår var det en vecka sedan men känns som att det är typ några dagar sedan. Det känns jobbigt och tungt när ens faster går bort. Ok om hon var typ 90 år eller nå men hon var så ung 67 år. Då känns det ännu jobbigare att hon gick bort. Men men vi ses i himlen, hoppas att du vakar över oss härnere på jorden. Kram till dig.
Skriver vidare i aquatinibloggen.



Inga kommentarer: