21 maj 2014

Ensam

Bild: tagen från wallbase
Ensam.se är det idag och tills på söndag. Tråååååååk jag saknar ju min älskling ju. Hoppas det går fort till fredagskvällen för då KANSKE han ska komma hem och sova en natt. Han har mycket och göra på jobbet nu när han var borta i nästan 2 veckor.
Själv har jag bara 2 veckor kvar på min anställning men sen går jag på 2 veckor på timanställning så jag får lite pengar sen i slutet av juni eller i juli. Får se hur mycket jag får i juni, för jag måste ju få akassa hoppas jag. Får gå tlll ams första dagen jag bli arbetslös. Så jag får akassa.

Idag har jag jobbat 8-15 helt okej dag men slut var jag när jag kom hem. Nu ligger man i soffan och ska kolla på "halv 8 hos mig".

Dom här bilderna på lejonen är sjukt snygga. Har dom som skrivbordsunderlägg. Sååå snygga.

Bild: tagen från wallbase
Nu ska jag kolla vidare på tv, sen ringa min älskling.
Kram på er alla..

*LOVE*

Inga kommentarer: